• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка практичного психолога

Шкільний психолог/Files/images/praktichniy_psiholog/S73F4668.JPG

Жидиліна Надія Олексіївна

Рік народження: 1986
Освіта:вища,спеціаліст
Проблема над якою працюю:1)"Створення ситуації успіху" у процесі навчання і розвитку життєвої компетентності дітей
2)технології роботи з дітьми "групи ризику"

/Files/images/praktichniy_psiholog/S73F4517.JPG

/Files/images/praktichniy_psiholog/S73F4660.JPG

/Files/images/praktichniy_psiholog/S73F4657.JPG

/Files/images/praktichniy_psiholog/S73F4662.JPG

Кожна дитина- це сонце,то ж дамо їй можливість світити!

Майже у кожній школі є психолог. Але деякі учні про це навіть і не знають. А більшість тих, хто знають, все одно до них не ходять, навіть якщо і мають певні проблеми. То навіщо ж тоді все-таки потрібні шкільні психологи?

В деяких школах ставлення дітей до психологів дуже дивне. Особливо це стосується середніх класів. Так, якщо однокласник відвідує психолога, то його починають вважати ненормальним, божевільним, дражнити психом. Це тому, що діти мало обізнані у тому, чим займаються психологи, тому і видумують різноманітні міфи.

В чому ж полягає робота психолога?

Шкільні психологи відносяться до групи психологів-педіатрів. Але, на відміну від самих педіатрів, вони не займаються лікуванням дітей. Вони існують в основному для того, щоб вислухати проблему, дати пораду. Чи помічали ви, що коли комусь викажеш свої тривоги, то одразу й легше стає на душі.Бувають такі ситуації, що соромно або незручно розповісти мамі, а друзі потрібної поради не дадуть, адже самі не мають життєвого досвіду. В таких випадках допомагає психолог. Він у жодному разі не має права розголошувати інформацію, яку розповів учень. Лише у крайньому випадку може поговорити з батьками.

Які проблеми зараз найбільше турбують дітей та підлітків?

  • В основному це ситуації пов’язані з проблемами у сім’ї та стосунками з однолітками. Конфлікти, непорозуміння - різне у житті буває. Але ті, хто звертався по допомогу, обов’язково знаходили вихід із складного становища. А часто навіть буває, що після візиту до психолога проблема вже не здавалась такою страшною, адже просто розповівши її, дитина починала краще розбиратись у ситуації та переставала переживати через, як виявлялося, дрібниці.

В яких випадках треба, не боючись,йти до шкільного психолога?

    • Не переживай, якщо відчуваєш, що починаєш заплутуватись у ситуації. Лише людина, яка об’єктивно зможе оцінити твоє становище, допоможе тобі розібратися. Не потрібно виношувати проблему в собі, це ні до чого хорошого зазвичай не призводить. Це лише може спричинити душевну травму та виникнення комплексів.

Завдяки роботі психолога в школі створено:

- сприятливий психологічний клімат, де комфортно себе відчувають всі учасники виховного процесу;- створені умови для всебічного особистісного розвитку дітей, їхнього повноцінного психічного здоров’я. Психолог сприяє:- пошуку, відбору і розвитку обдарованих дітей;- свідомому вибору молоддю професії, з урахуванням ціннісних орієнтацій, здібностей, життєвих планів і можливостей учнів;- успішному навчанню учнів різних вікових категорій, з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини і - можливих труднощів в адаптації під час переходу з однієї вікової категорії в іншу.Психолог захищає дітей від будь-яких форм фізичного, психічного та морального насильства, пропагує здоровий спосіб життя.
Робота психолога спрямована на формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків.


Щорічна акція "16 днів проти насильства".

Під час проведення акції згідно з планом було проведено різноманітні заходи: 25 листопада відкриття акції на загальношкільній лінійці присвячена подіям:

25 листопада Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок;

1 грудня Всесвітній день боротьби зі СНІДом;

2 грудня Міжнародний день боротьби з рабством;

3 грудня Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями;

5 грудня Міжнародний день волонтера;

6 грудня Вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі;

9 грудня Міжнародний день боротьби з корупцією;

10 грудня Міжнародний день прав людини

/Files/images/praktichniy_psiholog/xmA7tEQBUZM.jpg

На протязі акції в шкільній бібліотеці була виставка літератури «Ні жорстокості, ні насиллю».

/Files/images/praktichniy_psiholog/S73F5479.JPG/Files/images/praktichniy_psiholog/S73F5477.JPG

01.12 – Всесвітній день боротьби із СНІДом. Вірус імунодефіциту людини та синдром набутого імунодефіциту стрімко поширюється у всьому світі. В цей день проводилися тематичні виховні години

/Files/images/praktichniy_psiholog/6rxb16oGxPI.jpg

Нині серед школярів надзвичайно загострилася проблема насильства, здійснюваного самими дітьми одне до одного. Кожна дитина-жертва має сказати собі: «Я цього не заслуговую!» і шукати шляхи звільнення через допомогу дорослих, фахівців. На тренінговому занятті «Скажемо - ні насильству в шкільному колективі!» учні 5-го та 7-го класу більше дізналися про насилля та яким чином його можна уникнути в класному колективі.

/Files/images/praktichniy_psiholog/SAM_2638.JPG/Files/images/praktichniy_psiholog/SAM_2644.JPG

04 грудня 5-11 класи мали змогу висловити свою думку про насилля за круглим столом. Учням були представлені тематичні відеоролики та притчі, завдяки яким учні мали змогу ближче познайомитися з проблемами загострення насильства в світі.

/Files/images/praktichniy_psiholog/S73F5484.JPG

/Files/images/praktichniy_psiholog/S73F5488.JPG

- 28 листопада тренінг з батьками «Батьківське щастя: виховання без насилля". В ході досліду «Дихання свічки» було наголошено, що дитина як «вогник», якщо на неї сильно тиснути, робити погані вчинки стосовно неї, вона згасне, як свіча.

/Files/images/praktichniy_psiholog/IMG_7481.JPG

/Files/images/praktichniy_psiholog/IMG_7540.JPG

Використовуючи ігровий момент «Скала та прірва» практичний психолог спонукала батьків замислитися про те, що без батьківської підтримки, любові та опіки дітям дуже складно набувати позитивного досвіду становлення особистості в суспільстві. Особливо вразила батьків відео – презентація «Ми проти жорстокого поводження з дітьми». в кінці якої батьки не стримували своїх почуттів. Підводячи підсумок було наголошено, що для усіх присутніх такі засідання є корисним досвідом сумісного спілкування. В свою чергу батьки подякували за проведений тренінг, та відмітили те що, завдяки отриманої інформації усвідомили гостру проблему жорстокого поводження дорослих по відношенню до дітей.

/Files/images/praktichniy_psiholog/IMG_7626.JPG

Закінчилась акція проведенням флеш-мобу, в якому взяли участь всі учні закладу. Метою даного заходу - висловлення свого негативного ставлення щодо насилля.

/Files/images/praktichniy_psiholog/SAM_2676.JPG

/Files/images/praktichniy_psiholog/SAM_2682.JPG

/Files/photogallery/IMG_7639.JPG

/Files/photogallery/IMG_7513.JPG

/Files/photogallery/IMG_7523.JPG/Files/photogallery/IMG_7524.JPG/Files/photogallery/IMG_7606.JPG/Files/photogallery/IMG_7617.JPG/Files/photogallery/S73F5519.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 2392